Τι ανακοίνωσε ο Κώστας Χαρδαβέλλας στο facebook;
«Kαλή χρονιά σε όλους! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια που στέλνετε κάθε Παρασκευή για το ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ όμως θέλω να επαναλάβω ότι η εκπομπή προβάλλεται σε Επανάληψη, αφού η συνεργασία μου με το Epsilon έχει λήξει…
Διαβάστε περισσότερα στο backstage24.gr






