Παρελθόν αναμένεται να αποτελέσουν στα μέσα του 2017 οι ανεξέλεγκτοι σκουπιδότοποι, που όχι μόνο επιβαρύνουν το περιβάλλον και τη δημόσια υγεία αλλά και προκαλούν οικονομική αιμορραγία στη χώρα μας, εξαιτίας των προστίμων που υποχρεώνεται να καταβάλει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Από το 2014 έως σήμερα, η Ελλάδα έχει πληρώσει τμηματικά χρηματική ποινή συνολικού ύψους 51,8 εκατ…
Διαβάστε περισσότερα στο toxrima.gr






