Media

Ποιον «στόλισε» η Μαρία αποχαιρετώντας το MasterChef

Τέσσερις φιναλίστ στον ημιτελικό του Master Chef και η αγωνία για τους διαγωνιζόμενους είχε χτυπήσει κόκκινο.

Στο επεισόδιο της Δευτέρας παρακολουθήσαμε 4 αγχωμένους αλλά και αποφασισμένους παίκτες για μια ακόμη ευκαιρία μέχρι τον τελικό και το έπαθλο.

Και όπως αναμενόταν, επιβεβαιώνοντας τα spoilers, ο Τζον και η Μαρία ήταν αυτοί που αποχώρησαν για να μείνουν στον τελικό τα φαβορί του διαγωνισμού, Σταύρος και Σταυρής.

Η Μαρία, ωστόσο, θεώρησε μάλλον σωστό να ξανακάνει αιχμηρά σχόλια για συμπαίκτη της. Και αυτή τη φορά επέλεξε τον άνετο φιναλίστ του τελικού (πέρασε κατευθείαν από την πρώτη δοκιμασία) τον Σταυρή Γεωργίου από την Κύπρο.

Με αφορμή τις δηλώσεις του κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας, που ανέφερε ότι ο μοναδικός αντίπαλος που βλέπει απέναντί του είναι ο εαυτός του, η Μαρία Μπέη έβγαλε το συμπέρασμά της, «Ο Σταυρής έχει έπαρση».

Είπε συγκεκριμένα, «Γενικά ο Σταυρής, το λέω με αγάπη αυτό, είναι από τα άτομα τα οποία έχουν έπαρση για τον εαυτό τους. Το παιδί γνωρίζει πάρα πολύ καλά να μαγειρεύει παρόλο αυτά, όμως, μπήκε σε έναν διαγωνισμό και δεν μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους που από την πρώτη στιγμή καυχιούνται για τον εαυτό τους» σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Γιατί, συγκριτικά, ο Σταύρος έχει καλύτερη απόδοση από τον Σταυρή αλλά ο Σταύρος είναι χαμηλών τόνων και το πάει τελείως στον χαβαλέ».

«Δεν πάει και λέει, εγώ είμαι ο νικητής και κοιτάξτε με! Και ο Σταυρής έχει κάνει πατάτες! Ο Σταύρος δεν έχει κάνει μέχρι στιγμής» συμπλήρωσε η πρώην παίκτρια του MasterChef 4.

«Συγκριτικά, ο Σταύρος έχει καλύτερη απόδοση από τον Σταυρή…»

Δείτε το απόσπασμα:

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER