Κοινωνία

Πρόεδρος ΕΥΑΘ: «Δεν υπάρχει πρόβλημα με το νερό στη Θεσσαλονίκη» (ΒΙΝΤΕΟ)

Διακοπή νερού

Το νερό στη Θεσσαλονίκη είναι ασφαλές, διαβεβαιώνει η ΕΥΑΘ μετά το θέμα που έφερε στο φως σήμερα η εφημερίδα Έθνος. Το πρόβλημα υπήρξε τον περασμένο Ιανουάριο και έκτοτε δεν εμφανίστηκε ξανά. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία ύδρευσης διαβεβαιώνει ότι έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διασφάλιση της ποιότητας του νερού.

Το θέμα προέκυψε όταν στη Σίνδο εντοπίστηκε μόλυνση από κηλίδες πετρελαιοειδών που ανέβαιναν στην επιφάνεια με τη μορφή σταγόνων ή σβόλων και στη συνέχεια διαλύονταν και εξαπλώνονταν στην επιφάνεια. Η ΕΥΑΘ αναγκάστηκε να μειώσει την παροχή νερού από τον Αλιάκμονα και να αυξήσει την παροχή από τις πηγές Αραβησσού, ενώ παράλληλα αύξησε τα ειδικά φίλτρα και αύξησε τις αναλύσεις ποιότητας νερού πριν αυτό καταλήξει στις βρύσες των νοικοκυριών και των καταστημάτων της Θεσσαλονίκης.

Ακολούθησε έρευνα για τι συμβαίνει και φάνηκε ότι το πρόβλημα ξεκινούσε από την περιοχή της λίμνης Πολυφύτου.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER