Κορωνοϊός

Πόσα πρόστιμα «έπεσαν» στους παραβάτες μέχρι το μεσημέρι του Σαββάτου

Ο καλός καιρός φαίνεται ότι έδωσε λάθος σύνθημα και αρκετοί ήταν αυτοί που πιάστηκαν να κυκλοφορούν χωρίς λόγο σήμερα, παραβιάζοντας τα μέτρα κυκλοφορίας λόγω του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.: «Συνεχίζονται οι συστηματικοί έλεγχοι που πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα από το προσωπικό της Ελληνικής Αστυνομίας για μετακινήσεις εκτός περιφερειακής ενότητας του τόπου κατοικίας και άσκοπες μετακινήσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, σήμερα από 06:00 έως 15:00 ώρα, βεβαιώθηκαν σε όλη την επικράτεια:

26 παραβάσεις για μετακινήσεις εκτός περιφερειακής ενότητας τόπου κατοικίας ως ακολούθως:

9 στη Θεσσαλία,

7 στην Κεντρική Μακεδονία

6 στην Αττική,

3 στη Θεσσαλονίκη και

1 στη Δυτική Μακεδονία.

Για τις παραβάσεις αυτές επιβλήθηκαν διοικητικά πρόστιμα (300 ευρώ), ενώ σε 12 περιπτώσεις αφαιρέθηκαν επιπλέον και τα στοιχεία κυκλοφορίας των οχημάτων για 60 ημέρες.

Σημειώνεται ότι από την έναρξη του μέτρου, έχουν βεβαιωθεί συνολικά 1.160 παραβάσεις και έχουν επιβληθεί ισάριθμα διοικητικά πρόστιμα (300 ευρώ), ενώ σε 743 περιπτώσεις αφαιρέθηκαν επιπλέον και τα στοιχεία κυκλοφορίας των οχημάτων για 60 ημέρες.

338 παραβάσεις για άσκοπες μετακινήσεις και επιβλήθηκαν ισάριθμα διοικητικά πρόστιμα (150 ευρώ), ως ακολούθως:

96 στην Αττική,

44 στην Κρήτη,

40 στην Κεντρική Μακεδονία,

27 στα Ιόνια Νησιά,

26 στη Δυτική Ελλάδα,

24 στη Θεσσαλονίκη,

23 στην Πελοπόννησο,

14 στη Στερεά Ελλάδα,

12 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη,

11 στην Ήπειρο,

10 στο Βόρειο Αιγαίο,

9 στο Νότιο Αιγαίο και

2 στη Δυτική Μακεδονία.

Σημειώνεται ότι από τη Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020, ημερομηνία έναρξης του μέτρου, έχουν βεβαιωθεί συνολικά 52.115 παραβάσεις και έχουν επιβληθεί ισάριθμα διοικητικά πρόστιμα (150 ευρώ).

Οι έλεγχοι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση με σκοπό τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER