Η Όλγα Τρέμη επιστρέφει στου δέκτες μας και αυτή την φορά από την συχνότητα της ΕΡΤ.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της ΕΡΤ από τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου έρχεται στην ΕΡΤ1 με τη νέα ενημερωτική εκπομπή που θα λέγεται «10». Η εκπομπή θα προβάλλεται κάθε βράδυ από Δευτέρα έως Πέμπτη στις 22:00 αμέσως μετά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ1.
Η Η Όλγα Τρέμη θα υποδέχεται καθημερινά στο στούντιο προσκεκλημένους από όλους τους χώρους της δημόσιας σκηνής – πολιτικούς, δημοσιογράφους, ακαδημαϊκούς, αναλυτές και γνωστά πρόσωπα της κοινωνίας των πολιτών. Μαζί της, ο Αντώνης Δελλατόλας και ο Ηλίας Κανέλλης.







