Με επιπλέον πρόστιμα, κατεδαφίσεις, μπλόκο στις μεταβιβάσεις αλλά και μπλέξιμο με την ελληνική γραφειοκρατία, κινδυνεύουν όσοι δεν «τακτοποιήσουν» μέσα στους επόμενους μήνες αυθαίρετα κτίσματα. Επιπλέον, βαθύτερα θα βάλουν το χέρι στην τσέπη όσοι τα «νομιμοποίησαν» και θα αναγκαστούν να τα μεταβιβάσουν με συμβολαιογραφική πράξη ή κάνοντας τις σχετικές εγγραφές στο Κτηματολόγιο.
Η διαδικασία ένταξης και τακτοποίησης των αυθαιρέτων κτισμάτων θα ολοκληρωθεί τον προσεχή Νοέμβριο, ωστόσο, όσο περνάει ο καιρός, χάνονται εκπτώσεις και επιβάλλονται επιπλέον προσαυξήσεις στον υπολογισμό της τελικής αξίας του αυθαίρετου κτίσματος και κατά συνέπεια του προστίμου. Οι πολιτικοί μηχανικοί συστήνουν στους ενδιαφερομένους να σπεύσουν το συντομότερο δυνατόν, καθώς στο μέλλον καμία μεταβίβαση δεν θα μπορεί να γίνει χωρίς την παροχή πιστοποιητικού νομιμότητας από μηχανικό.
Περισσότερα στο toxrima.gr






