Οικονομία

Ρίχνει την ευθύνη της καθυστέρησης στη… Νέα Δημοκρατία ο Κατρούγκαλος!

Στη ΝΔ καταλογίζει ευθύνη για την καθυστέρηση στην επένδυση στο Ελληνικό ο Γιώργος Κατρούγκαλος.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, τάχθηκε υπέρ κάθε επένδυσης η οποία φέρνει χρήματα στην ελληνική οικονομία και τόνισε ότι τις επενδύσεις που ξεκίνησε μόνη της η κυβέρνηση τις τελειώνει γρήγορα.

«Υπάρχουν επενδύσεις όμως, όπως στο Ελληνικό ή τις Σκουριές, που δεν είχαν προετοιμαστεί με τον τρόπο που έπρεπε» τόνισε ο κ. Κατρούγκαλος  και απέδωσε τις καθυστερήσεις των τελευταίων δύο χρόνων στις τεχνικές δυσκολίες «επειδή δεν προετοιμάστηκε η επένδυση όπως θα έπρεπε από τους προηγούμενους».

«Υπάρχει ευθύνη για την καθυστέρηση του έργου και είναι ολόκληρη σε αυτόν που προετοίμασε την επένδυση και αυτή είναι η ΝΔ» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER