Πολιτική

Στέλιος Πέτσας για «Ορούτς Ρέις»: «Δεν χρειάζεται κανείς να μας τεστάρει, είμαστε έτοιμοι»

Το τουρκικό πλοίο «Ορούτς Ρέις» μπήκε στην ελληνική υφαλοκρηπίδα χθες, Παρασκευή, πιθανότατα λόγω των καιρικών συνθηκών δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.

Ο κ. Πέτσας πρόσθεσε, στην παρουσία του στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ, ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να προασπίσει τα κυριαρχικά της δικαιώματα με ψυχραιμία και αυτοπεποίθηση.

Στη συνέχεια ο κ. Πέτσας δήλωσε πως «δεν χρειάζεται κανείς να μας τεστάρει, είμαστε έτοιμοι».  O πρωθυπουργός είχε συνεχή ενημέρωση και επικοινωνία με τον υπουργό Άμυνας, ανέφερε.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER