Uncategorized

Στην Αθήνα οι δύο Ελληνες από την Ουχάν

Οι δύο Έλληνες που βρίσκονταν στην Κίνα και συγκεκριμένα στην πόλη Ουχάν επιστρέφουν πίσω στην Αθήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο Έλληνες που αναμένεται να προσγειωθούν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» είναι καλά στην υγεία τους και δεν παρουσιάζουν συμπτώματα του κορονοϊού.

Να σημειώσουμε ότι έχουν τηρηθεί όλα τα ιατρικά πρωτόκολλα και αναμένονται στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». Οι δύο Έλληνες που βρίσκονταν στην κινεζική πόλη Ουχάν, θα οδηγηθούν σε ένα από τα νοσοκομεία αναφοράς για τον κορωνοϊό και θα παραμείνουν σε καραντίνα για 14 μέρες.

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER