Εκατοντάδες συνταξιούχοι πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Εργασίας και στη συνέχεια πορεία στο κέντρο της Αθήνας.
Η συγκέντρωση ξεκίνησε κατά τις 10:00 και στη συνέχεια πορεύτηκαν με τα πανό τους προς το κτίριο του υπουργείο Εργασίας, επί της Σταδίου.
Τη συγκέντρωση κάλεσαν οι συνταξιούχοι ΙΚΑ – OAEE – ΔΗΜΟΣΙΟΥ – ΠΟΣΕ-ΟΑΕΕ – ΕΛΤΑ – ΟΣΕ – ΠΕΣ-ΝΑΤ – ΠΣΣ-ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ – ΠΕΤΟΜ-ΤΕΕ – ΠΟΣΕΑ-ΕΤΕΑΠ – ΕΣΤΑΜΕΔΕ. Να σημειώσουμε ότι σήμερα είναι Παγκόσμια Ημέρα της Τρίτης Ηλικίας και των Συνταξιούχων. Κύριο αίτημά τους είναι να αρθούν όλες οι μνημονιακές περικοπές που «πετσόκοψαν» τις συντάξεις τους.
Τα 8 αιτήματα των συνταξιούχων:
Να δοθούν άμεσα αυξήσεις σε όλες τις συντάξεις και να ορισθεί η κατώτερη σύνταξη στα 600 ευρώ από τα 360 που είναι σήμερα.
Κατάργηση του νόμου 4387/16 -νόμος Κατρούγκαλου- και όλων των αντιασφαλιστικών νόμων. Κανένας επανυπολογισμός στις συντάξεις.
Όχι στη μείωση του αφορολόγητου.
Άμεση απόδοση των πληρωμένων δώρων μας, όχι τα επιδόματα.
Ανακεφαλαιοποίηση των Ταμείων μας. Άμεση καταβολή των συντάξεων και επανέκδοση των εκκαθαριστικών. Άμεση κατάργηση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης.
Αποκλειστικά δημόσιο σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης, δημόσιας δωρεάν υγείας για όλους, κατάργηση και απαγόρευση σε κάθε εμπορευματοποίηση.
Διεκδικούμε ό,τι μας έχει αφαιρεθεί, από όλο το αντισυνταξιουχικό – αντιασφαλιστικό νομικό πλαίσιο που ψήφισαν όλες οι κυβερνήσεις.
Να αποδοθούν άμεσα χωρίς αιτήσεις, δικαστήρια και προαπαιτούμενα, ό,τι ακόμα οι κυβερνήσεις αυθαίρετα παρακρατούν σε κύριες – επικουρικές συντάξεις».







