Ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Τάσος Γαϊτάνη με ανάρτησή του σχολιάζει την στάση εργασίας της ΟΛΜΕ λόγω της επιστροφής των καθηγητών στα σχολεία.
Συγκεκριμένα ο κ. Γαϊτάνης έγραψε χαρακτηριστικά:
«Η ΟΛΜΕ με τη στάση της προκαλεί την ελληνική κοινωνία και όλους τους δημόσιους & ιδιωτικούς υπαλλήλους που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης της πανδημίας», έγραψε ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ Τάσος Γαϊτάνης σε ανάρτησή του στο Twitter και πρόσθεσε: «Έχοντας τέτοια στάση, πώς θα μιλήσουν στους μαθητές για κοινωνική ευθύνη και υπευθυνότητα;».






