Πολιτική

Τάσος Γαϊτάνης: Η ΟΛΜΕ με την στάση της προκαλεί την ελληνική κοινωνία

Ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Τάσος Γαϊτάνη με ανάρτησή του σχολιάζει την στάση εργασίας της ΟΛΜΕ λόγω της επιστροφής των καθηγητών στα σχολεία.

Συγκεκριμένα ο κ. Γαϊτάνης έγραψε χαρακτηριστικά:

«Η ΟΛΜΕ με τη στάση της προκαλεί την ελληνική κοινωνία και όλους τους δημόσιους & ιδιωτικούς υπαλλήλους που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης της πανδημίας», έγραψε ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ Τάσος Γαϊτάνης σε ανάρτησή του στο Twitter και πρόσθεσε: «Έχοντας τέτοια στάση, πώς θα μιλήσουν στους μαθητές για κοινωνική ευθύνη και υπευθυνότητα;».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER