Πολιτική

Τα έβαλε με τους ψηφοφόρους και τα κανάλια ο Λεβέντης! «Ψήφισαν αυτούς ;»

Απογοητευμένος και προβληματισμένος εμφανίστηκε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης σχολιάζοντας τα αποτελέσματα των exit polls.

«Θεωρώ ότι τα exit polls, πρέπει να πέσουν έξω. Δεν μπορεί ο λαός να μην ψήφισε Ένωση Κεντρώων, ένα κόμμα που τίμησε τη Μακεδονία και να ψήφισε τον Βαρουφάκη που κατέστρεψε την οικονομία και τον Βελόπουλο που μοίραζε αλοιφές. Το αποτέλεσμα δεν τιμά τους Έλληνες ψηφοφόρους. Το αποτέλεσμα θα αλλάξει στην πορεία, το αποτέλεσμά μας θα ανέβει όσο ενσωματώνονται τα αποτελέσματα» είπε  χαρακτηριστικά.

Εξαπέλυσε επίσης επίθεση κατά των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών, καταγγέλλοντας ότι δεν έλαβε τον πρέποντα τηλεοπτικό χρόνο. Κατήγγειλε επίσης «πολιτική δίωξη και εξόντωση της Ένωσης Κεντρώων από τα κανάλια».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER