Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος, βρέθηκε στον περιβάλλοντα χώρο της Τούμπας, στο οποίο θα δημιουργηθεί νέο γήπεδο για τον ΠΑΟΚ. Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας πρόκειται να παραχωρήσει κάποια στρέμματα ούτως ώστε να δημιουργηθεί το γήπεδο.
Το παρών έδωσε η υφυπουργός Άμυνας, Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά και η υφυπουργός Μακεδονίας Θράκης, Κατερίνα Νοτοπούλου.
Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Μάκης Γκαγκάτσης, δώρισε στον υπουργό μία φανέλα του ΠΑΟΚ με τον αριθμό 12.







