Το Εθνικό Συμβούλιο Δημόσιας Υγείας θα συνεδριάσει αύριο Δευτέρα προκειμένου να σχεδιαστεί η περαιτέρω θωράκιση της χώρας στο ενδεχόμενο ενός κρούσματος του κορονοϊού.
Να σημειώσουμε ότι στις αρμοδιότητες του (ΕΣΥΔΥ) περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η γνωμοδότηση σε θέματα αξιολόγησης κινδύνων και η διαμόρφωση προτάσεων σε θέματα στρατηγικής για τη Δημόσια Υγεία.






