Εκλογές 2019 Πολιτική

Το σποτ της ΝΔ για τους εργαζόμενους: «Θα είναι συμμέτοχοι στην ανάπτυξη»

Νέο προεκλογικό σποτ κυκλοφόρησε η Νέα Δημοκρατία με το οποίο απευθύνεται στους εργαζόμενους. «Η προστασία των εργαζομένων είναι δέσμευσή μας. Στην Ελλάδα του αύριο οι εργαζόμενοι θα είναι συμμέτοχοι στην ανάπτυξη» αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο

Δίπλα στους εργαζόμενους

Η προστασία των εργαζομένων είναι δέσμευσή μας. Στην Ελλάδα του αύριο οι εργαζόμενοι θα είναι συμμέτοχοι στην ανάπτυξη. #Ενωμένοι_Μπορούμε #Εκλογές2019

Δημοσιεύτηκε από ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στις Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2019

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER