Νέο προεκλογικό σποτ κυκλοφόρησε η Νέα Δημοκρατία με το οποίο απευθύνεται στους εργαζόμενους. «Η προστασία των εργαζομένων είναι δέσμευσή μας. Στην Ελλάδα του αύριο οι εργαζόμενοι θα είναι συμμέτοχοι στην ανάπτυξη» αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Δείτε το βίντεο
Η προστασία των εργαζομένων είναι δέσμευσή μας. Στην Ελλάδα του αύριο οι εργαζόμενοι θα είναι συμμέτοχοι στην ανάπτυξη. #Ενωμένοι_Μπορούμε #Εκλογές2019
Δημοσιεύτηκε από ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στις Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2019






