Πολιτική

Το σχόλιο – φωτιά της ΝΔ, ο… ιπτάμενος Τσίπρας και η κάνναβη!

Με καυστικό ύφος σχολιάζει η αξιωματική αντιπολίτευση τις τελευταίες κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης.

Από τη μια, η Νέα Δημοκρατία σχολιάζει με δηκτικό τόνο το μυστηριώδες non paper από το Μέγαρο Μαξίμου που προσπαθούσε να προϊδεάσει τους δημοσιογράφους για την πτήση που θα έκανε ο πρωθυπουργός με F16.

Η ανακοίνωση είχε ως εξής:

«Πετάει, πετάει, ο Τσίπρας; Αυτή είναι η απάντηση στους συναδέλφους που αναρωτιούνται για το σημερινό πρωινό πρόγραμμα του Πρωθυπουργού».

Έτσι, η αξιωματική αντιπολίτευση έχει τη δική της απάντηση στο «πετάει – πετάει» του Έλληνα Πρωθυπουργού:

«Είναι προφανές ότι ο κ. Τσίπρας πετάει εδώ και καιρό. Πετάει στα σύννεφα μακριά από τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών».

Από την άλλη, ασχολίαστο δεν γινόταν να μείνει και η πρόθεση της κυβέρνησης να φέρει νομοσχέδιο στην Βουλή για την ινδική κάνναβη.

«Μια Κυβέρνηση που:

-Υπερφορολογεί τους πάντες και τα πάντα
-Φυλλορροεί υπό το βάρος της πίεσης των οικονομικών αδιεξόδων που ίδια προκάλεσε
-Αδυνατεί να προσελκύσει επενδύσεις
-Έχει εγκαταλείψει στην τύχη τους τα νοσοκομεία και τη δημόσια υγεία

Φέρνει στην Βουλή ένα νομοσχέδιο για την κάνναβη.

Είναι αυτονόητο ότι η Νέα Δημοκρατία θα εξετάσει το νομοσχέδιο, αφού προηγουμένως συμφωνήσουν για το περιεχόμενό του τόσο οι κυβερνητικοί εταίροι, όσο και οι τάσεις τους που αδυνατούμε να παρακολουθήσουμε.

Μέχρι τότε ας απαντήσει τουλάχιστον η Κυβέρνηση στο εύλογο ερώτημα των πολιτών «τι πίνετε και δεν μας δίνετε».

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER