Στο πλαίσιο σταθερού προγράμματος δράσεων για την καταπολέμηση της εγκληματικότητας και της διακίνησης ναρκωτικών στην περιοχή της πλατείας Εξαρχείων και των πέριξ δρόμων, συνελήφθησαν επ’ αυτοφώρω το βράδυ της Κυριακής στην οδό Δερβενίων, από αστυνομικούς τρεις αλλοδαποί, για κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Στην κατοχή τους, καθώς και στο πεζοδρόμιο της οδού Δερβενίων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 16 αυτοσχέδιες συσκευασίες περιέχουσες ακατέργαστη κάνναβη, βάρους 23,1 γραμμαρίων.
Επιπλέον, προσήχθησαν στη Διεύθυνση Αλλοδαπών 11 αλλοδαποί, για περαιτέρω έλεγχο.






