Όσο οι κάλπες πλησιάζουν και οι ανάγκες διαξιφισμών των στελεχών των δύο κομμάτων θα έρχονται στο προσκήνιο, τόσο περισσότερο θα φουντώνει το blame game για τον τρόπο που μεταχειρίζονται τα μέσα μαζικής ενημέρωσης
Πρώτα ήταν το εμπάργκο του ΣΥΡΙΖΑ στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, διαμαρτυρόμενοι για τον τρόπο κάλυψης των φονικών πυρκαγιών στο Μάτι και ακολούθησε η απόφαση της αξιωματικής αντιπολίτευσης να κάνει εμπάργκο στην ΕΡΤ μετά τις δηλώσεις Καψώχα για τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Στα υψηλά κλιμάκια του Μαξίμου, σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr, είναι ειλημμένη η απόφαση το εμπάργκο στο κανάλι του Φαλήρου να συνεχιστεί «επ’ αόριστον» που σημαίνει – όπως λένε κυβερνητικά στελέχη- ότι θα το κρατήσουν μέχρι τις κάλπες του Μαΐου, εκτιμώντας πως η κίνηση της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην ΕΡΤ, αποσκοπούσε μόνο και μόνο στο να πάρουν ρεβάνς.






