Μετά την Αθήνα ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπάρακ Ομπάμα, ταξίδεψε στο Βερολίνο για να συναντήσει την τοπική πολιτική ηγεσία. Χθες αργά το απόγευμα και σήμερα επισκέφθηκε την Πρεσβεία της χώρας του.
Αργότερα, αποφάσισε να πάει μια χαλαρή βόλτα πέριξ του ξενοδοχείου που μένει και ειδικότερα στην Πύλη του Βραδεμβούργου, κρατώντας ένα «ζεστό» καφεδάκι στο χέρι του και χαιρετώντας τους αστυνομικούς που βρίσκονται εκεί.
Links, rechts, let’s go. #ObamaBerlin pic.twitter.com/Akc7cMvMEf
— Max Boenke (@mx_boenke) 17 Νοεμβρίου 2016


Hey there POTUS ???? #ObamaBerlin #casualworkdayflow pic.twitter.com/YaRvIb4x7T
— Benedikt Meng (@bernstmeng) 17 Νοεμβρίου 2016






