Την ζωή τους έχασαν δυο νεαροί Αμερικανοί αθλητές του σκι χθες όταν καταπλακώθηκαν από χιονοστοιβάδα στις αυστριακές Άλπεις.
Πρόκειται για τους Ρόνι Μπέρλακ 20 ετών και ο Μπράις Άσλ 19 ετών έκαναν ελεύθερο σκι στην επαρχία Ζόλντεν, στην περιοχή Τιρόλο. Τέσσερα ακόμα μέλη της ομάδας που ήταν μαζί με τους κατάφεραν να επιζήσουν.
Ο πρόεδρος της αμερικανικής ομάδας Σκι και Σνόουμπορντ (USSA), Τάιγκερ Σο δήλωσε πως:«Ο Ρόνι και ο Μπράις ήταν εξαιρετικοί αθλητές του σκι και παθιασμένοι με αυτό».






