Παρασκηνιακά

ΝΔ: Έπεσαν οι τόνοι αλλά παραμένει… βαρύ το κλίμα – Τι ειπώθηκε στη συνεδρίαση της ΚΟ

Σε ήρεμα νερά κύλησε η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, έπειτα από την χθεσινή επεισοδιακή ημέρα, στην οποία όμως δεν παραβρέθηκαν οι πρώην πρωθυπουργοί Κώστας Καραμανλής, Αντώνης Σαμαράς και η Ντόρα Μπακογιάννη.

Οι βουλευτές Μάριος Σαλμάς και Θόδωρος Καράογλου ζήτησαν να παγώσει η διαδικασία εκλογής προέδρου της ΝΔ και να προηγηθεί έκτακτο συνέδριο, έτσι ώστε να συζητηθούν τα πολιτικά αίτια της κατάστασης στην οποία βρίσκεται σήμερα η γαλάζια παράταξη.

Ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης φέρεται να είπε ότι το άνοιγμα της διαδικασίας δεν ήταν επιλογή του αλλά μέρος της απόφασης της πολιτικής επιτροπής που αποφάσισε τη διεξαγωγή τακτικού συνεδρίου τον ερχόμενο Μάρτιο.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες ο υπηρεσιακός πρόεδρος της ΝΔ, υπογράμμισε ότι ο ίδιος ανέλαβε την ηγεσία του κόμματος προκειμένου μετά την παραίτηση Σαμαρά να το οδηγήσει στις επόμενες εκλογές με τη βεβαιότητα ότι αυτές θα τις έχανε η ΝΔ.

Αναφορικά με το ζήτημα της διεξαγωγής εκτάκτου συνεδρίου ο κ. Μεϊμαράκης σημείωσε ότι αυτό δεν είναι θέμα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας αλλά απόφασης της πολιτικής επιτροπής του κόμματος χωρίς ωστόσο να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις του.

Να υπάρξει μια παράλληλη διαδικασία όπου να γίνουν δύο συνεδριάσεις, μια της κοινοβουλευτικής ομάδας και μια της πολιτικής επιτροπής όπου οι υποψήφιοι πρόεδροι θα παρουσιάσουν τις θέσεις τους ζήτησε ο Κωστής Χατζηδάκης.

Μετά τη λήξη της συνεδρίασης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, ο υποψήφιος για την προεδρία του κόμματος, Απόστολος Τζιτζικώστας, τόνισε οτι “η Νέα Δημοκρατία θα ξαναγίνει πολύ σύντομα και πάλι η φωνή των δημιουργικών Ελλήνων, η φωνή όλης της κοινωνίας”.

“Σήμερα η Νέα Δημοκρατία έστειλε ένα ξεκάθαρο μήνυμα ενότητας. Ο κ. Τσίπρας και το παλιό που εκπροσωπεί, καταστρέφουν την ελληνική οικονομία, φρενάρουν την ανάπτυξη και δημιουργούν πρόβλημα στους πιο αδύναμους Έλληνες.

Η Νέα Δημοκρατία θα ξαναγίνει πολύ σύντομα και πάλι η φωνή των δημιουργικών Ελλήνων, η φωνή όλης της κοινωνίας”, είπε χαρακτηριστικά ο Τζιτζικώστας.

Ο Κώστας Γκιουλέκας με την σειρά του απευθύνθηκε στους υποψηφίους προέδρους, υπογραμμίζοντας ότι «θα μας βρείτε όλους τους βουλευτές απέναντί σας αν ξεφύγετε από τα όρια» και εστίασε στην ανάγκη ενότητας της παράταξης.

Οι υποψήφιοι πρόεδροι αναφέρθηκαν στην αντιπολιτευτική τακτική του κόμματος, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να ζητά «σκληρή αλλά λελογισμένη αντιπολίτευση» και «ισορροπία» στην ψήφιση και την καταψήφιση των κυβερνητικών μέτρων.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης τάχθηκε υπέρ της συνολικής καταψήφισης του νομοσχεδίου με το επιχείρημα ότι «δεν έχω εμπιστοσύνη στον Τσίπρα», ενώ ο Απόστολος Τζιτζικώστας υποστήριξε ότι η ΝΔ θα πρέπει να ασκήσει σκληρή αντιπολίτευση, ψηφίζοντας μόνο διαρθρωτικά μέτρα και κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ως εκφραστή του παλιού.

Διαβάστε επίσης:

Οι απουσίες «έκπληξη» από τη συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER