Η εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι μια ευκαιρία για τη Νέα Δημοκρατία να αποβάλει τα συντηρητικά της χαρακτηριστικά και να κινηθεί στον μεταρρυθμιστικό χώρο, κάτι βεβαίως που δεν έκανε τα χρόνια που κυβερνούσε ήταν κοινή παρατήρηση των στελεχών του Ποταμιού κατά τη διάρκεια ευρείας σύσκεψης που είχαν νωρίτερα το πρωί της Δευτέρας.
Παράλληλα, βουλευτές αλλά και στελέχη καυτηρίασαν την πρακτική λίγων αλλά συγκεκριμένων Μέσων που με «ρεπορτάζ» τους πριν από κάθε κρίσιμη ψηφοφορία στη Βουλή «ανακαλύπτουν» διχόνοιες και αποχωρήσεις από την Κοινοβουλευτική Ομάδα. Και παρά το γεγονός ότι κάθε φορά διαψεύδονται πανηγυρικά, επιμένουν.
«Το Ποτάμι δεν έχει προσβληθεί από τις αρρώστιες των παλιών κομμάτων», τονίστηκε: «Συζητάμε και συναποφασίζουμε. Και θα συνεχίσουμε να λέμε σκληρές αλήθειες που από ό,τι φαίνεται ενοχλούν».
«Μας κλέβουν τα ρούχα», είπε χαρακτηριστικά ο Σταύρος Θεοδωράκης αναφερόμενος στις αποσπασματικές αντιγραφές των θέσεων του Ποταμιού, συμπληρώνοντας όμως: «Δε μας πειράζει. Το Ποτάμι είναι μαγιά του καινούργιου και έχουμε υποχρέωση εμείς που δεν έχουμε βαρίδια και υποχρεώσεις σε συμφέροντα και συντεχνίες να παράγουμε λύσεις και όχι συνθήματα. Και σε όλους αυτούς – αριστερά και δεξιά – που μας καλούν σε μέτωπα τους απαντάμε ότι πράγματι ο τόπος έχει ανάγκη από μεγάλες συνεργασίες. Συνεργασίες όμως για να συγκρουσθούμε με τις παθογένειες που μας οδήγησαν στην κρίση και όχι για να αισθανθούμε ασφαλείς κάτω από ευκαιριακές πολιτικές ομπρέλες».
«Είμαστε το Κίνημα που δεν κρύβεται» σημείωσε ο κ. Θεοδωράκης απαριθμώντας τις παρεμβάσεις του Ποταμιού σε όλα τα φλέγοντα ζητήματα.






