Τη διαβεβαίωση ότι λύθηκε το ζήτημα που είχε προκύψει με τις πληρωμές των εφημεριών των εργαζόμενων στο νοσοκομείο της Λαμίας, έσπευσε να δώσει μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης .
Όπως τόνισε «Σε συνεργασία με τον Αναπληρωτή Υπουργό κ. Σταϊκούρα, μόλις λύσαμε το θέμα της πληρωμής των εφημεριών. Έως το τέλος του μήνα πληρώνονται».







