Ενίσχυση του καθημερινού του προγράμματος με επιστράτευση του Γιώργου Αυτιά, σχεδιάζει η διοίκηση του ΣΚΑΪ για τη νέα σεζόν.
Η μετακίνηση του δημοσιογράφου στο πρόγραμμα από Δευτέρα- Παρασκευή -η οποία φημολογείται από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι του στο Φάληρο- φαίνεται ότι τελικά θα υλοποιηθεί, μόνο που δεν θα αφορά την πρωινή ζώνη, αλλά τη μεσημεριανή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γιώργος Αυτιάς θα αναλάβει το δίωρο από τη 13.00 έως τις 15.00, με στόχο να ενδυναμώσει το πρόγραμμα του σταθμού σε μια ζώνη που τώρα μεταδίδει επαναλήψεις.
Η μετακίνησή του αναμένεται να φέρει «αέρα επιτυχίας» στο μεσημεριανό δίωρο!
Πηγή: Reallife






