Το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου πέρασε το πρωί ο βουλευτής του ΠΑΣΟK Νίκος Σηφουνάκης προκειμένου να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η προώθηση του «σπασίματος» του δήμου Λέσβου σε περισσότερους δήμους. Να σημειώσουμε ότι ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Μιχελάκης, είχε έτοιμο σχέδιο για «σπάσιμο» των δήμων τριών μεγάλων νησιών συμπεριλαμβανομένης και της Λέσβου όμως το σχέδιο «κόλλησε» στο μετά το βέτο που έθεσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος.
Ενδιαφέρον θα έχει η απάντηση του ΠΑΣΟΚ για την πρωτοβουλία του βουλευτή του..
Θ.Δ






