Media

Απεργία στα ιδιωτικά ΜΜΕ από σήμερα

Ιδιωτικά κανάλια
Χωρίς πρωινές εκπομπές από σήμερα, Παρασκευή λόγω 24ωρων απεργιών

Ξεκινούν 24ωρες απεργίες στα ιδιωτικά κανάλια, αρχής γενομένης από σήμερα Παρασκευή, 19 Ιουλίου, ανακοίνωσε χθες η ΕΣΗΕΑ, με αφορμή την συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου για την ΝΕΡΙΤ.

Ως εκ τούτου, δεν θα υπάρχουν σήμερα ούτε δελτία ειδήσεων.

«Η κυβέρνηση αποφάσισε και διέταξε τη διάλυση της ΕΡΤ και στη θέση της προσπαθεί να δημιουργήσει ένα παράνομο, ψευδεπίγραφο, συρρικνωμένο μόρφωμα τηλεόρασης. Ήδη τα πρώτα δείγματα γραφής, το περιεχόμενο του ν/σ για τη δημιουργία της ΝΕΡΙΤ, αποκαλύπτουν ότι ο κυβερνητικός σχεδιασμός οδηγεί σε ακόμη ασφυκτικότερο έλεγχο της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης από την εκάστοτε κυβέρνηση», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή της η ΕΣΗΕΑ.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER