Κοντά στα 5.000 εισπράττει κάθε μήνα κάθε ένα από τα στελέχη της ΝΕΡΙΤ.
Σύμφωνα με κοινή απόφαση του υφυπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα και του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ, Σίμου Κεδίκογλου, το ύψος της μεικτής μηνιαίας αμοιβής του διευθύνοντα συμβούλου και προέδρου της ΝΕΡΙΤ στη Δημόσια Τηλεόραση, διαμορφώνονται στις 4.750 ευρώ.
Επίσης, η μεικτή μηνιαία αποζημίωση των λοιπών μελών του διοικητικού συμβουλίου της ΝΕΡΙΤ έχει ως εξής: για τα εκτελεστικά μέλη ανέρχεται στα 1.525 ευρώ και για τα μη εκτελεστικά μέλη καθορίζεται στα 300 ευρώ.
Να σημειωθεί ότι για τις αποδοχές της διοίκησης της ΝΕΡΙΤ έχει προβλεφθεί δαπάνη ύψους 125.000 ευρώ για το 2014 και 100.000 ευρώ για κάθε επόμενο έτος.






