Θετικός ως προς την υπογραφή της κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για τον Επισιτισμό, εμφανίστηκε ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, Γ. Καββαθάς, με δήλωσή του λίγο μετά την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τις διοικήσεις κλαδικών και επιχειρησιακών σωματείων επισιτισμού από όλη την Ελλάδα.
Η μετενέργεια της προηγούμενης σύμβασης έχει λήξει από τον περασμένο Αύγουστο με αποτέλεσμα, όπως έχει τονιστεί, «οι εργαζόμενοι του κλάδου να βρίσκονται σε πλείστες όσες περιπτώσεις απέναντι σε μισθούς και μεροκάματα που είναι κάτω και από εκείνα που προβλέπει η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας».
Ο κ. Καββαθάς επισήμανε την ανάγκη να επανέλθει ο θεσμός των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων, της επεκτασιμότητας και της μετενέργειας, έτσι ώστε οι κοινωνικοί εταίροι να καθορίζουν τον κατώτατο μισθό ημερομίσθιο των ανειδίκευτων. Ζητά επίσης να υπάρχει κλαδική Συλλογική Σύμβαση που να ρυθμίζει τόσο τις εργασιακές σχέσεις όσο και τους κατώτερους μισθούς στον κλάδο, ώστε η αντιμετώπιση των εργαζομένων από τους εργοδότες να είναι ενιαία και να μην επικρατεί στην αγορά εργασίας ο νόμος της «ζούγκλας».






