Κοινωνία

Στους δρόμους η ΟΛΜΕ κατά της διαθεσιμότητας-Πορεία προς το ΥΠΟΙΚ και συγκέντρωση στο κέντρο

ΟΛΜΕ
Συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας θα πραγματοποιήσει η ΟΛΜΕ και πορεία προς το ΥΠΟΙΚ

Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους κατά της διαθεσιμότητας οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν προγραμματίσει συγκεντρώσεις σε δεκάδες περιοχές της χώρας.

Σήμερα, η ΟΛΜΕ πραγματοποιεί συγκέντρωση, στις 10.30 το πρωί, στα γραφεία της(Ερμού και Κορνάρου 2, 6ος όροφος, Σύνταγμα) και πορεία προς το υπουργείο Οικονομικών.

«Ο αγώνας για την απόκρουση των απολύσεων-διαθεσιμότητας συνεχίζεται», τονίζει η ΟΛΜΕ.

Η τροχαία θα προχωρήσει σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER