Κοινωνία

«Άναψαν τα αίματα» στη Δωδώνη-Σε ετοιμότητα τρεις διμοιρίες των ΜΑΤ

Κτηνοτρόφοι Δωδώνης
Αναστάτωση στη «Δωδώνη» με κτηνοτρόφους που είχαν συνάντηση με τη διοίκηση της γαλακτοβιομηχανίας

Παρατεταγμένες βρίσκονται τρεις διμοιρίες των ΜΑΤ στη γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη», στο 6ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων-Κόνιτσας, όπου πριν από λίγο δημιουργήθηκε αναταραχή όταν κτηνοτρόφοι ενημερώθηκαν ότι τα οφειλόμενα του Απριλίου θα τα πάρουν τον Αύγουστο και του Μαΐου το Σεπτέμβριο.

Μάλιστα, κάποιοι από τους συγκεντρωμένους, έσπασαν μέρος της σιδερένιας πόρτας στην είσοδο.

Κλειστά και τα 2 ρεύματα της Εθνικής Οδού.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER