Με πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων αναμένεται να τοποθετηθούν κάμερες καταγραφής σε περίπου 100 σχολεία της πρωτεύουσας, προκειμένου «να αποφεύγεται η πρόκληση φθορών από τρίτους».
Πρόκειται για ένα πιλοτικό πρόγραμμα του δήμου Αθηναίων το οποίο, σύμφωνα με στελέχη του δήμου, οι κάμερες θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου να διαφυλαχθεί ο εξοπλισμός των συγκεκριμένων χώρων εξαιτίας της έλλειψης των σχολικών φυλάκων.
Οι κάμερες, που θα συνδέονται με το νέο ηλεκτρονικό κέντρο επιχειρήσεων, δεν θα καταγράφουν και δεν θα επεξεργάζονται πρόσωπα ή άλλα προσωπικά δεδομένων μαθητών των σχολείων, αναφέρουν οι ίδιες πηγές.
Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi






