Μια απίστευτη κτηνωδία σημειώθηκε στο κέντρο του Ηρακλείου την Πέμπτη.
Συγκεκριμένα δυο νεαροί αθίγγανοι για να … διασκεδάσουν, ξυλοκόπησαν μέχρι θανάτου με ρόπαλα και ξύλα ένα άτυχο αδέσποτο σκυλάκι, το οποίο άφησε την τελευταία του πνοή ανάμεσα στα δέντρα.
Σύμφωνα με το cretalive το περιστατικό σημειώθηκε στο κέντρο του Ηρακλείου, κάτω από το άγαλμα του Βενιζέλου.
Η πρόεδρος της Ζωόφιλης Δράσης Έλσα Σακλαμπάνη και ο Σταύρος Αθανασίου έθαψαν το άψυχο κορμάκι του εκεί στην φωλίτσα που κουλουριάστηκε φοβισμένο, εκεί που διάλεξε μόνο του και πήγε.
Την Παρασκευή κατατέθηκε μήνυση κατ’ αγνώστων, ενώ φέρεται να υπάρχει μάρτυρας ο οποίος μπορεί να τους αναγνωρίσει και ο οποίος καταθέσει.






