Θέση στην υπόθεση της επανένωσης της κεντροδεξιάς πήρε ο βουλευτής της Ν.Δ. Ανδρέας Ψυχάρης που έγραψε στο twitter: «Η άθλια δήλωση “πολιτικού” αποδεικνύει οτι η Νέα Δημοκρατία ειναι καλύτερη χωρίς ορισμένους ανόητους»
Η άθλια δήλωση “πολιτικού” αποδεικνύει οτι η Νέα Δημοκρατία ειναι καλύτερη χωρίς ορισμένους ανόητους
— Ανδρέας Ψυχάρης (@APsycharis) August 28, 2014






