Το φεστιβάλ «Ελλάδα Παντού» ταξιδεύει σε όλη την Γερμανία με οδηγό τον «Ποδηλάτη του Κόσμου», κατά κόσμον Δημοσιογράφο Γρηγόρη Βερροιώτη, από 25 Σεπτεμβρίου μέχρι 5 Νοεμβρίου 2014.
Ο «Ποδηλάτης του Κόσμου» θα περάσει από Αμβούργο, Ντίσελντορφ, Φρανκφούρτη, Στουτγάρδη, Μόναχο και Βερολίνο.
Εκεί, θα στήσει το ποδήλατο του, δηλαδή το φορητό του ραδιοφωνικό/τηλεοπτικό στούντιο, κάνοντας τριήμερο ραδιοτηλεοπτικό μαραθώνιο σε κάθε πόλη, για να καταγράψει τα νέα δεδομένα της ομογένειας να συνομιλήσει με τις Ελληνικές και φιλελληνικές κοινότητες, εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τη φιλία και την αλληλεγγύη μεταξύ των δύο λαών, αλλά και να διερευνήσει τις δυνατότητες για σχέσεις συνεργασίας σε δράσεις πολιτισμού, συνεργατικότητας, και κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Διαβάστε περισσότερα στο: toxrima.gr






