Το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε την οριστική διαγραφή του Σίμου Κεδίκογλου από τα μητρώα της ΕΣΗΕΑ, εξαιτίας της εμπλοκής του στην κυβερνητική απόφαση για «λουκέτο» στην ΕΡΤ.
Η απόφαση ελήφθη με τέσσερις ψήφους έναντι μίας. Το μέλος που μειοψήφησε πρότεινε η διαγραφή να είναι ενός μήνα και όχι οριστική, όπως τελικά αποφασίσθηκε.
Το σκεπτικό της απόφασης του Πρωτοβάθμιου θα διαβιβασθεί αύριο στην ΕΣΗΕΑ και θα δημοσιοποιηθεί από την ιστοσελίδα της Ένωσης.






