Έγγραφο στον υπουργό Δικαιοσύνης Χαράλαμπο Αθανασίου απέστειλε η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων για τις εκκρεμότητες που παρέμειναν λόγω της προκήρυξης των εθνικών βουλευτικών εκλογών σε σοβαρά θεσμικά ζητήματα του κλάδου των δικαστών και εισαγγελέων.
Μεταξύ των ζητημάτων που παρέμειναν σε εκκρεμότητα είναι η συμπλήρωση των κενών οργανικών θέσεων Πρωτοδικών, οι κανονισμοί των δικαστηρίων, τα αναδρομικά τους μετά τις αποφάσεις του Μισθοδικείου, κ.λπ.
Στο επίμαχο έγγραφο της ΕΔΕ αναφέρεται: «Θα θέλαμε και πάλι να σας μεταφέρουμε την έντονη δυσαρέσκεια όλων των δικαστικών λειτουργών, για τους χειρισμούς και τις ρυθμίσεις, σχετικά με την καταβολή των αναδρομικώς οφειλομένων διαφορών των ποσών, που είχαν παρακρατηθεί για το χρονικό διάστημα από 1.8.2012 έως 30.6.2014».






