Μέσα στον Αύγουστο δήλωσε ότι θα εκπέμψει πρόγραμμα, αλλά και ενημερωτικές εκπομπές ο μεταβατικός τηλεοπτικός φορέας, δήλωσε ο Παντελής Καψής μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega.
Ο υφυπουργός Δημόσιας Τηλεόρασης σημείωσε ότι οι 2.000 προσλήψεις θα γίνουν όταν αδειάσει το Ραδιομέγαρο.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό ο ενδιάμεσος φορέας θα εκπέμψει από την Κατεχάκη με τουλάχιστον το 80% των εργαζομένων να προέρχεται από την παλαιά ΕΡΤ.
Το διευθυντήριο του ενδιάμεσου φορέα θα αποτελέσουν στελέχη της πρώην ΕΡΤ, ενώ σύμφωνα με όσα σημείωσε ο ίδιος με το νέο νόμο για τη νέα μορφή της δημόσιας τηλεόρασης ο υπουργός δεν θα έχει καμία παρέμβαση.
«Έχουμε δεσμευτεί και για το θέμα του ταμείου ανεργίας όσων προσληφθούν στον ενδιάμεσο φορέα»
Ο κ. Καψής, απαντώντας σε ερώτηση της εκπροσώπου δημοσιογράφων της ΕΡΤ, Μάχη Νικολάρα, τόνισε ότι υπάρχει δέσμευση πολιτική και δημόσια για το ζήτημα του ταμείου ανεργίας, όσων προσληφθούν στον ενδιάμεσο τηλεοπτικό φορέα.






