Media

ΣτΕ: Είπε «ναι» στην κατάργηση της ΕΡΤ για δεύτερη φορά

Συμβούλιο της Επικρατείας

Την άμεση επαναφορά του σήματος της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης ζητάει το Συμβούλιο της Επικρατείας. Η απόφαση του τμήματος αναστολών της Ολομέλειας κινείται στο ίδιο πλαίσιο με την πρώτη απόφαση της προσωρινής διαταγής του προέδρου του ΣτΕ του Κωνσταντίνου Μενουδάκου.

Το ΣτΕ ζητεί να ληφθούν τα μέτρα από τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα και τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργό Σίμο Κεδίκογλου προκειμένου να επανέλθει άμεσα το σήμα της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, να φύγει δηλαδή το μαύρο, ενώ τους καλεί να αποφασίσουν για την πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού.

Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες από τα πέντε μέλη της επιτροπής μόνο το ένα έκρινε πως έπρεπε πρώτα να δημιουργηθεί ο νέος φορέας και μετά να κλείσει η ΕΡΤ.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το τμήμα αναστολών αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να επανέλθει σε περίπτωση που διαπιστώσει πως η απόφασή του δεν εκτελείται από την κυβέρνηση.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER