Ξέγνοιαστες στιγμές στην θάλασσα απολαμβάνει αυτές τις μέρες ο τέως υπουργός, ο οποίος βρίσκεται στο τόπο καταγωγής του το Αντίρριο.
Το πρωί της Κυριακής ο κ. Σπύρος Κουβέλης απόλαυσε το μπάνιο του, ενώ λίγο νωρίτερα συναντήθηκε και με το Δήμαρχο Ναυπακτίας κ. Μπουλέ και συνομίλησαν για λίγη ώρα.
Βίντεο Nafpaktianews.gr






