Μια φωτογραφία από το υπουργικό του γραφείο ανέβασε σήμερα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook o Κυριάκος Μητσοτάκης.
Στην εν λόγω φωτογραφία, την οποία συνοδεύει και με το αντίστοιχο σχόλιο, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης απαθανάτισε τον όγκο εγγράφων που υπάρχουν πάνω στο γραφείο και περιμένουν την υπογραφή του.
Δείτε τι έγραψε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο Facebook:
«Κάθε ημέρα υπογράφω έναν τέτοιο όγκο χαρτιών μόνο για μετατάξεις και αποσπάσεις. Πιο σημαντική και από την επίτευξη των ποσοτικών στόχων είναι η ποιοτική αναβάθμιση του Δημοσίου με περιορισμό της γραφειοκρατίας και της χαρτούρας.
Ένα μικρό, αλλά σημαντικό βήμα σε αυτή την κατεύθυνση είναι η εγκύκλιός μου με την οποία μεταβαίνουμε σε ένα νέο σύστημα αποκλειστικής ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων στο υπουργείο μας».







