Με επίσκεψη στα γραφεία της εφημερίδας «Washington Post» και συνάντηση με το δημοσιογραφικό της επιτελείο ξεκίνησε ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, τις επαφές του στις ΗΠΑ.
Η πρώτη μέρα επαφών κύλησε ομαλά με την οικονομία και την ενέργεια στην κορυφή της ατζέντας. Ο επόμενος στόχος του Πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά, είναι η βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας στα μεγάλα μέσα ενημέρωσης της Αμερικής τα οποία σε μεγάλο βαθμό καθορίζουν τη θεματολογία των διεθνών μέσων ενημέρωσης. Για αυτό και η επίσκεψη στην Ουάσιγκτον Ποστ που όπως λένε κυβερνητικές πηγές ήταν πετυχημένη με τα αποτελέσματα που ήθελε το επιτελείο του κ. Σαμαρά.
Στη συνέχεια ο Πρωθυπουργός παρακάθισε σε γεύμα εργασίας με δεκαπέντε σημαίνοντα πρόσωπα του think tank CSIS (Κέντρο Στρατηγικών και Διεθνών Μελετών).
Αύριο Πέμπτη, στις 22.00 ώρα Ελλάδος, θα συναντηθεί στον Λευκό Οίκο με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα.
Νωρίτερα θα έχει συνάντηση με τον αμερικανό υπουργό Εξωτερικών, Τζον Κερι.
Με τον πρόεδρο Ομπάμα και τον υπουργό Εξωτερικών Τζ. Κέρι θα συναντηθεί την Πέμπτη και έχει ιδιαίτερη σημασία η συνάντηση αυτή καθώς θα συζητηθούν σε υψηλό επίπεδο τα θέματα της οικονομίας, της ενέργειας και τα εθνικά θέματα. Το μεσημέρι της Πέμπτης, ο κ. Κέρι θα παραθέσει γεύμα στον κ. Σαμαρά και τη συνοδεία του και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση με τον Μπαράκ Ομπάμα με την οικονομία να βρίσκεται στο επίκεντρο.
Να σημειωθεί ότι ο αμερικανός πρόεδρος διαφωνεί κάθετα με την πολιτική λιτότητας που προωθεί η Γερμανία.
Στο πρόγραμμα του έλληνα πρωθυπουργού περιλαμβάνονται συναντήσεις τόσο με τον γενικό γραμματέα του ΟΗΕ, Μπαν Κι Μουν όσο και με τον δήμαρχο της Νέας Υόρκης, Μάικλ Μπλούμπεργκ.






