«Το δημοσίευμα είναι ατυχές, εκτός τόπου και χρόνου. Πριν δέκα ημέρες είχαν έρθει στην Ελλάδα Ευρωπαίοι αξιωματούχοι που επιβλέπουν το ΕΣΠΑ και τα μηνύματα ήταν πολύ θετικά» είπε ο κ. Σταθάκης διαψεύδοντας κατηγορηματικά δημοσίευμα περί «παγώματος» του νέου ΕΣΠΑ. O κ. Σταθάκης μιλώντας στο flashnews.gr πρόσθεσε ότι οι Βρυξέλλες αντέδρασαν, λέγοντας ότι αυτές είναι ανοησίες.
Σε ερώτηση αν υπάρχει οποιοσδήποτε κίνδυνος ή ενδεχόμενη μελλοντική απειλή για το ΕΣΠΑ, ο κ. Σταθάκης εξίσου κατηγορηματικά απάντησε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την εφημερίδα « Το Βήμα», οι κοινοτικές υπηρεσίες ενημέρωσαν ατύπως την Αθήνα ότι «παγώνει» η πρόσβαση σε περίπου 25 δισ. ευρώ, επικαλούμενες την ανάγκη εξέτασης τεχνικών λεπτομερειών στη δομή και στη συγκρότηση των νέων διαχειριστικών αρχών του Επιχειρησιακού Προγράμματος.
Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, από την πρώτη εβδομάδα εκλογής της νέας κυβέρνησης άρχισαν να φτάνουν αρνητικά μηνύματα, τα οποία μετέδιδαν ότι οι αρμόδιες κοινοτικές υπηρεσίες χρειάζονταν περισσότερο χρόνο για να εξετάσουν σε συστημική βάση τις οργανωτικές δομές του νέου ΕΣΠΑ.






