Την έντονη αντίδραση ενός μεγάλου μέρους κατοίκων της Σάμου προκάλεσε η είδηση ότι ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στο νησί και απολαμβάνει τις θαλασσινές νοστιμιές του τόπου.
Στην αφίσα ο Γιώργος Παπανδρέου εμφανίζεται… αιμοσταγής, και υπάρχει κάλεσμα των κατοίκων, να βρεθούν στις επτά το απόγευμα, έξω από το ξενοδοχείο που μένει ο πρώην πρωθυπουργός, ώστε να διαμαρτυρηθούν για την παρουσία του στο νησί.
«Να σταματήσει τις διακοπές του τώρα και να φύγει από το νησί!», αναφέρει η αφίσα, στην οποία ο Γιώργος Παπανδρέου χαρακτηρίζεται «εθνικός προδότης» και… ανεπιθύμητος!
Σύμφωνα με πληροφορίες του i-samos, πρόκειται για μια αυθόρμητη κίνηση κατοίκων του νησιού, στην οποία θα συμμετέχουν μεταξύ άλλων, ο σύλλογος πολυτέκνων, ο κυνηγετικός σύλλογος κ.α.
Δείτε τη φωτογραφία που κυκλοφόρησε στο facebook και παρουσιάζει τον Παπανδρέου σαν… ζόμπι!







