Παρασκηνιακά

Υπόσχεση Σαμαρά στους εργαζόμενους χρυσού… ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

Σαμαράς

Την υπόσχεση πως θα επιδιώξει με κάθε θεσμικό τρόπο και μέσα από τη Βουλή να στηρίξει την επένδυση Χρυσού στη Χαλκιδική έδωσε ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς στους εργαζόμενους των μεταλλείων.

Η συνάντηση του πρώην πρωθυπουργού με τους εργαζόμενους της εταιρίας έγινε κεκλεισμένων των θυρών στην Βίλα Γαλήνη, μια υπερπολυτελή κατοικία.

Διαβάστε περισσότερα και δείτε τις φωτογραφίες στο karfitsa.gr

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER