Η συμφωνία μεταξύ Αθήνας πλησιάζει καθώς φαίνεται από τις δηλώσεις κυβερνητικών παραγόντων ωστόσο το ζητούμενο είναι να δούμε που υποχώρησε ακριβώς η ελληνική κυβέρνηση.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, πάντως δεν δείχνει και τόσο αισιόδοξος καθώς θεωρεί πως θα δούμε νέο μνημόνιο, το τρίτο κατά σειρά.
Ο κ. Βρούτσης με ανάρτηση του στο Twitter «εισηγείται» στον ΣΥΡΙΖΑ στα «βαφτίσια» να επιλέξει το όνομα «ΣΟΚ και ΔΕΟΣ».
Δείτε το σχετικό tweet:
Στα νέα βαπτίσια που ετοιμάζουν για τα επώδυνα μέτρα του Γ Μνημονιου Συριζα το όνομα θα είναι ΣΟΚ κ ΔΕΟΣ!
— Giannis Vroutsis (@VroutsisGiannis) May 7, 2015






