Με καυστικό τρόπο σχολίασε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Άδωνις Γεωργιάδης, την εκδήλωση για την κάνναβη που γίνεται στο Σύνταγμα.
«Συνδέοντας» το γεγονός με την κυβερνητική πολιτική έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter: «Πρώτη φορά αριστερά με μπάφους παντού…για να ξεχνάμε μάλλον το τι κάνουν στη χώρα μας»
Πρώτη φορά Αριστερά με μπάφους παντού: http://t.co/KuzRvxpDHc για να ξεχνάμε μάλλον το τί κάνουν στη Χώρα μας
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) May 9, 2015






