Πολιτική

Σήμερα οι υπογραφές για την Υγεία – Γεωργιάδης: Θα κάνω τις μεταρρυθμίσεις πιο γρήγορα από την τρόικα

Μητσοτάκης και Άδωνις
Υπογράφουν σήμερα οι υπουργοί Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Υγείας την κοινή υπουργική απόφαση

Την υπογραφή τους στην κοινή υπουργική απόφαση, με την οποία θα τεθούν σε καθεστώς κινητικότητας περίπου 1.600 εργαζόμενοι στον κλάδο της Υγείας πρόκειται να βάλουν σήμερα οι υπουργοί Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Υγείας.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκαθάρισε ότι όλοι αυτοί οι εργαζόμενοι θα τοποθετηθούν σε άλλες μονάδες υγείας και δεν θα υπάρξει καμία απόλυση, καθώς στον χώρο της Υγείας υπάρχει έλλειμμα θέσεων.

Σύμφωνα με τον υπουργό, πρόκειται κυρίως για διοικητικό και νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά και για γιατρούς του ΙΚΑ, ενώ, όπως διευκρίνισε οι μετακινήσεις θα γίνουν εντός της Αττικής το αργότερο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου.

«Θα συνεισφέρουν όλα τα υπουργεία»

Σε ό,τι αφορά το δεύτερο κύμα της κινητικότητας, το οποίο πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, επανέλαβε σε αυτή τη διαδικασία θα συνεισφέρουν όλα τα υπουργεία.

Ανέφερε πάντως ότι η συνεργασία του με τα υπουργεία είναι πολύ εποικοδομητική και πως κάποια υπουργεία έχουν προχωρήσει στην αξιολόγηση των δομών και όντως προκύπτει πλεονάζον προσωπικό σε διοικητικές θέσεις.

Εξ άλλου, μιλώντας στο Mega ο υπουργός Υγείας επανέλαβε πως δεν θα υπάρξουν απολύσεις και σημείωσε πως :«Η μεταρρύθμιση δεν γίνεται λόγω μνημονίου, είναι η εφαρμογή προειλημμένων αποφάσεων που σε άλλες χώρες έγιναν πριν 20 χρόνια και εδώ δεν γινόντουσαν για πολιτικούς λόγους. Γίνεται για να έχουμε καλύτερες παροχές υγείας, δεν είναι επιταγή της τρόικας», προσθέτοντας πως οι πολίτες δεν πρέπει να φοβούνται τις μεταρρυθμίσεις.

Υπέρ της απελευθέρωσης των πλειστηριασμών με κοινωνικά κριτήρια, τάχθηκε ο υπουργός Υγείας και ξεκαθάρισε πως η άρση της απαγόρευσης είναι αναγκαία, καθώς υπάρχει κίνδυνοςνα σκάσει η «φούσκα» των ακινήτων.

Ο υπουργός Υγείας δήλωσε πως είναι υπέρ της απελευθέρωσης των πλειστηριασμών, με κοινωνικά όμως κριτήρια. Ξεκαθάρισε πως η άρση της απαγόρευσης είναι αναγκαία, καθώς υπάρχει κίνδυνος -όπως τόνισε- να σκάσει η «φούσκα» των ακινήτων.

«Εγώ θα εκφράσω την προσωπική μου άποψη, γιατί εγώ είμαι υπουργός Υγείας, δεν έχω αρμοδιότητες σε αυτά. Θα μιλήσω ως βουλευτής και όχι ως υπουργός», σημειώνοντας: «Όλοι όσοι ανελαστικά λένε ότι δεν πρέπει να ανοίξει καθόλου αυτή η συζήτηση και δεν πρέπει να προχωρήσουμε σε καμία έστω μερική άρση της υψηλής αξίας των ακινήτων θα αναλάβουν στο ακέραιο την ευθύνη για δύο πράγματα.

Πρώτον, όσο δεν μπορεί να γίνει πλειστηριασμός στην πρώτη κατοικία δεν μπορούν οι τράπεζες να δώσουν στεγαστικά δάνεια, άρα δεν μπορεί να πάρει μπρος η οικοδομή και να πέσει η ανεργία στους κλάδους γύρω από την οικοδομή.

Δεύτερον, όσο διαρκεί η ολοσχερής απαγόρευση φουσκώνει η λεγόμενη φούσκα των ακινήτων και αν σκάσει αυτή δεν θα μείνει τίποτα όρθιο στην αγορά των ακινήτων. Στην πραγματικότητα θα εκμηδενισθούν οι αξίες των ακινήτων όλων των Ελλήνων πολιτών».

«Όποιος αντιμάχεται ανελαστικά, δήθεν από ευαισθησία προς τους φτωχούς, αυτό το μέτρο, σημαίνει ότι αναλαμβάνουν την ευθύνη. Πρέπει να βρούμε τη μέση οδό», προσέθεσε.

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER