Πολιτική

Σαμαράς προς Πούτιν: Η Ελλάδα θέλει φθηνότερο φυσικό αέριο

Σαμαράς Πουτιν
Σαμαράς προς Πούτιν: Η Ελλάδα θέλει φθηνότερο φυσικό αέριο

Ένα μήνα μετά το επίσημο αίτημα που υπέβαλε στη ρωσική Gazprom η ΔΕΠΑ για επαναδιαπραγμάτευση της τιμής του φυσικού αερίου, η ελληνική πλευρά κλιμάκωσε με τον πλέον επίσημο και εμφατικό τρόπο το αίτημα για βελτίωση του κόστους της ενέργειας που εισάγεται από τη Ρωσία στη χώρα μας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του capital.gr, στα τέλη Ιουλίου έφυγε από το Μέγαρο Μαξίμου επιστολή που υπογράφεται από τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και απευθύνεται προσωπικά στο Ρώσο πρόεδρο, Βλαντιμίρ Πούτιν.

Το μήνυμα που περνά ο πρωθυπουργός στην επιστολή του είναι σαφές: η Ελλάδα επιθυμεί να υπάρξει μείωση στο κόστος προμήθειας του φυσικού αερίου κατά το πρότυπο των εκπτώσεων που ήδη έχει κάνει η Gazprom σε άλλους πελάτες της στην υπόλοιπη Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σαμαράς ζητεί από τον Β. Πούτιν να υπάρξει ανάλογη έκπτωση και για τη χώρα μας.

Σημειώνεται πως είναι η πρώτη επίσημη επαφή του έλληνα πρωθυπουργού με τον ρώσο πρόεδρο μετά το ναυάγιο της αποκρατικοποίησης της ΔΕΠΑ , από την οποία απεσύρθη κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή η Gazprom.

Πρόσφατα, μάλιστα, στελέχη της Gazprom παραδέχθηκαν ανοιχτά ότι το κόστος προμήθειας φυσικού αερίου της Ελλάδας είναι τουλάχιστον 30% ακριβότερο από το μέσο κόστος προμήθειας φυσικού αερίου της Ε.Ε.

 

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ

NEWSLETTER