Εκκένωση του χώρου των δικαστηρίων Χαλκίδας πραγματοποίησε το μεσημέρι η αστυνομία, ύστερα από τηλεφώνημα για ύπαρξη βόμβας.
Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, μετά το τηλεφώνημα άγνωστου άνδρα, έκαναν έλεγχο με ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά, έτσι ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχει εκρηκτικός μηχανισμός, χωρίς ωστόσο να βρουν κάτι.
Στο σημείο βρέθηκε άμεσα και ο Διοικητής της Ασφάλειας Χαλκίδας, κ. Αγιασοφίτης, αλλά τελικά ο συναγερμός έληξε, διότι το τηλεφώνημα αποδείχτηκε φάρσα.








